انتخاب یک تور بالی مناسب
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

سعی کنید برای سفر خودتون یک تور بالی مناسب رو انتخاب کنید حالا چرا این حرف رو میزنم چون خودم سال پیش به جزیره بالی با یک تور بالی سفر کردم و تجربه ای دارم رو دوست دارم باهاتون درمیون بذارم ببینید اولین کاری که برای یک تور بالی مناسب باید انجام بدید اینه که تو نت سرچ کنید و ببینید کدوم هتل خوبه و امکانات عالی داره و دنبال توری باشید که از اون هتل مورد نظر شما استفاده میکنه دومین کاری که باید بکنید انتخاب یک پرواز مناسب هست و در آخر هم باید کامل در مورد جاذبه های گردشگری و مناطق فروشگاهی اون منطقه تحقیق کنید من سال پیش برای تور بالی از سایت http://www.lastsecond.ir/tours/تور_اندونزی/تور_بالی استفاده کردم و اشتباهی که داشتم این بود که تنها یک تور بالی رو انتخاب کردم و بدون هیچکدوم از کارایی که گفتم سفر کردم البته مشکل خودمم بودا هم هتلم خوب نبود هم نتونستم پرواز خوبی داشته باشم و هم مناطق گردشگری رو خوب ندیدم ولی خب تحقیقاتی که انجام دادم باعث شد سایت تور بالی فاینداتور https://www.findatour.co/fa/international-tour/bali رو پیدا کنم و لازمه که بهتون بگم هم در مورد هتل ها توضیح داده هم جاذبه های گردشگری رو به صورت یه فیلم درست کرده و همه چیز رو توضیح داده که میتونه خیلی کمکتون کنه اگه قصد دارید یه سفر خوب و جالب داشته باشید حتما ازش استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: